6 Nisan 2017 Perşembe

Yaptıklarım yapacaklarımın binde biri. Kendimi tamamıyla özgür bırakıyorum artık. Sadece yüreğimin sesini dinlemeye karar verdim. İçimdeki, ruhumdaki çocuğu serbest bırakıyorum. Bunca zaman dizginledim hiçbir yere varamadım. Olmam gereken insan olacağım artık. Kendi kaderinden kaçamazsın. İstemsizce gelişen hayallerim var. Bilinçaltımda oluşan yapacaklarım var yapmam gerekenler var. İnsanların sana biçtiği kalıplara daha ne kadar gireceksin? dünyaya bir kere geliyorsun. Mutsuz bir hayat yaşayıp mutsuz ölmek istemiyorum. Bu sebeplerden dolayı hayatım hakkında radikal kararlar almaya karar verdim. Ard arda seyahatlere çıkacağım taki aradığım şeyi bulana kadar.
Güzel insanların yaşadıkları yerlere, iyiliğin karşılıksız olduğu güzelliklere okyanustaki kağıttan gemi misali savrula savrula ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ahlat

   Ahlat, Bitlis ilinin bir ilçesidir. Nüfusu 22.000 civarında olup Van Gölü'nün kuzeybatısında yer almaktadır.    Şehrin en eski sa...